سوالهای بی جواب...

اگه قسمت نبود چرا تو موندی؟خدا چرا ما رو به هم رسوندی؟

اگه میدونستی یه روزی میری چرا روزا رو تا اینجا کشوندی؟

چی بودم چی شدم به خاطر تو ، ولی پشت دلم رو خالی کردی.

حالا تا اسمت میاد ، گریم میگیره.نمیدونی که با دلم چه کردی.

اگه در حق تو خوبی نکردم بدون که خالی بود دستای سردم

ولی من در عوض هر چی که بودم با احساسات تو بازی نکردم.

اگر چه میدونم دوسم نداری به هر در میزنم تنهام نزاری.

دم آخر دستتو توی دستام بزار ، بزار بهت بگم دردم چی بوده

فقط لطفی کن و حرفامو بشنو شاید دیگه نگی قسمت نبودی

اگه تصمیم رفتن رو گرفتی ببخش اگه پشیمونت نکردم

آره من واسه تو کم بودم اما با احساسات تو بازی نکردم...



نظرات شما عزیزان:

d
ساعت0:35---4 تير 1390
tank you . .

Www.bia-bia.loxblog.com


آزیتا
ساعت10:54---31 خرداد 1390
سلام من شما رو لینک کردم شما هم به من این افتخار رو بدین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,ساعت 21:30 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com